Senaste nytt

WOW Air etablerar sig på Västerås flygplats med linje till Reykjavik och USA

Anfield

Medlem
Det enda jag skulle kunna tänka mig att detta skulle vara användbart till för mig är att positionera sig för tex. en F resa som utgår från USA. Bara ett lätt handbage... sen ett antal lådor på postorder som väntar på en på ett hotell tillsammans med en resväska....
Men känner redan nu hur mycket man skulle ångra sig redan på väg till västerås. :)


Om du kommer förbi mig på en Fika när du besöker Västerås så behöver du inte ångra ditt besök i Västerås.
 

FF#1

Medlem
Gilar västerås men inte tanken på att åka WOW via Reykjavik.... men en stärkande fika innan man åker till flygplatsen lär nog hjälpa. :)
 

Palazzi

Medlem
Enligt vlt så går det fr.o.m nu också att boka resor till Kanada. Montreal o Toronto med biljetter t/r fr. 3.500kr...
 

Canadien

Medlem
Kul, riktigt bra tider för transfer till Montreal faktiskt, och kring 2.000-3.000 SEK t o r är ju billigt. Ville man ha med stort handbagage och två incheckade väskor blev dock priset det dubbla men kan man klara sig med bara ett litet handbabage så går det att komma billigt undan. Synd att de bara har ekonomikabin. Ett par rader med recliners hade varit intressant.
 
Denna linje verkar inte bli långlivad, den ska tydligen flyttas till Arlanda istället från den 18e november
WOW air flyttar till Arlanda och lanserar ny flyglinje till New York - Swedavia
Intressant. Bra med konkurrens till Norwegian och SAS. Oklart i artikeln dock om dom ska flyga direkt till New York eller om det är som man tror, alltid ett byte på Island. Hur kan dom då liksom komma att ha nytta av Arlandas preclerance? Funkar väl inte vid byten.
 
Toppen