Senaste nytt

Workshop Nybörjare Stockholm: Lördag 2019-04-06

Saknar fortfarande anmälningar/svar från 4 st som sagt att dom ska komma genom röstningen.

Har vi några andra som som känner att dom skulle vilja komma så är det bara att säga till.

Anmälda hittills

Kommer:

NotRyan
Sebastian.k
Sjöblom
Ragnar G
storbokstav
Trafalgar
Juha Tiesmäki
airbus380.se
 
Anmälda hittills

Kommer:

NotRyan
Sebastian.k
Sjöblom
Ragnar G
storbokstav
Trafalgar
Juha Tiesmäki
airbus380.se
klaslaban
Jochen

Saknar fortfarande anmälningar/svar från flera som sagt att dom ska komma genom röstningen.

Har vi några andra som som känner att dom skulle vilja komma så är det bara att säga till.
 

NotRyan

Medlem
Jag skulle behöva namn och telefonnummer till de som anmält sig på lördag för att kunna göra besöksbrickorna, så jag vill att ni som inte redan lämnat det till mig sedan tidigare skickar det i ett privat meddelande senast fredag.

Om det är någon som vill delta på distans framför sin egen dator så kan du skicka din e-mail adress till mig så skickar jag länk till videomötet.

Mvh
/NotRyan
 
Jag skulle behöva namn och telefonnummer till de som anmält sig på lördag för att kunna göra besöksbrickorna, så jag vill att ni som inte redan lämnat det till mig sedan tidigare skickar det i ett privat meddelande senast fredag.

Om det är någon som vill delta på distans framför sin egen dator så kan du skicka din e-mail adress till mig så skickar jag länk till videomötet.

Mvh
/NotRyan
Jag har alla nämn på anmälda hitils. Du får den under dagen.
 
Toppen