Senaste nytt

Where's stewi? Gissa var han befinner sig

CVG heter Cincinnatti North Kentucky International. Översten är länk till både McNamara och KFC - Kentucky, trots att CVG ligger i Ohio.
 

Palazzi

Medlem
Skön att det är över så jag kan sova:p Ska upp kl 05.30 imorgon.... Min nästa gissning hade varit Buffalo Niagara International...haha Med Buffalo Bill som överste/hövding och Buffalo wings för kycklingen, men det var lite väl långsökt kände jag själv :p

Men franskan hade också fungerat där.... :)
 
Haha, det är inte över för mig än, knappast.
Jag är ju ombord. :p
Tackar alla!
Om nagon vill fortsätta då ska jag till nästa hubb.
 
Nu är det till en sammanfattning av dagen. Det var lite av challenge att boka biljetter 2 timmar före avgång. En av biljetterna var på en special rea som avslutades vid midnatt, dvs 4 timmar före. Snabb dykning in i browsercache och med modifierad URL lyckades jag boka en flight som avgår kl.7 från EWR. Fick åka tåget med massor av flightcrew och piloter, kanske halva av min vagn hade uniformer.

Här kommer bilderna som aldrig kom fram i tid. Det verkar som BC.se appen kan ladda upp bilder ifrån iPod/iPad men jag har inte använt det.
airport 001.jpg airport 002.jpg
Penn station tidig morgon. Min enda baggage är liten väska, därför är jag snabbare än andra.

airport 004.jpg
Dagens första lounge. Helt ok, inte så mycket att säga om. Snabbt toabesök och en kopp grön te.

airport 007.jpg airport 006.jpg
Shuttle utomhus och tåg inomhus.

airport 011.jpg airport 010.jpg
Internet ombord och en sällsynt skyltad.

airport 013.jpg airport 012.jpg
Japanska och koreanska är inte ovanliga här. Se bara skyltar. Grym tunneln mellan terminalbyggnaderna.

Visa bifogad bild 6975
Man sparar inte pengar på väntehallen här.
 

Attachments

  • airport 016.jpg
    airport 016.jpg
    92,1 KB · Visningar: 186
Last edited:
Ska vi fortsätta?
Var har jag varit? Det kommer en bild men några ledtrådar:
Här finns minst 2 star lounger, det ryktas hela tiden att ena bolaget slukar det andra. Från denna flygplats flyger valar och kryper ormar. Även tåget heter val vilket är ett konstigt ordval.
Det rätta svaret blir varifrån exact är bilden tagen, därfor sålänge ni kan bara gissa flygplatsen.
 
Last edited:
Toppen