Senaste nytt

Weekend i Madrid med Lufthansa i Economy Class

Resenären

Medlem
Mycket trevligt och välskrivet reportage.
Jag som bara besökt Madrid på tjänsteresor och med Lufthansa, hade aldrig en så trevlig upplevelse, som denna helgtripp! o_O
 

Jonas C

Medlem
Du är som gjord för att skriva reserapporter, bra skrivet och riktigt fina bilder. Blev ordentligt sugen på en dagstur till FRA.
Tackar! Kul att du uppskattade läsningen! :)
Lyfter på hatten!
Som vanligt en verkligt bra reserapport!
Tusen tack!
Tänkte precis skriva det @SAS404 redan hunnit skriva, ut och res mera Jonas C så vi får flera reserapporter!
Tackar! Vill ju gärna ut och resa mer, men dessvärre måste man försöka få tag på ett jobb först :(
Trevlig rapport och härliga bilder Jonas! :)
Roligt att du gillade ölställena.
Tack för tipsen, och vid framtida resor kommer jag nog att göra mer research om vilka ölställen som finns tillgängliga.
Tack @Jonas C för en välskriven reserapport som vanligt!

Det är därför att det lönar sig att ta sig till London och spendera en halvdag på Galleries First för ca en tusenlapp. ;
Det finns fortfarande platser för gästning om du vill hänga med. :)
http://www.businessclass.se/forum/t...ries-first-i-london-lhr-t5-2015-apr-18.22976/

Tack Doktorn! Det skulle vara kul att hänga med, men tyvärr fanns det bara plats på 12.15 flyget för det billiga priset. Utgår från att de flesta åker med tidiga morgonflighten ;)

Mycket trevligt och välskrivet reportage.
Jag som bara besökt Madrid på tjänsteresor och med Lufthansa, hade aldrig en så trevlig upplevelse, som denna helgtripp! o_O
Tack så mycket!
 

nota bene

Medlem
Tack Doktorn! Det skulle vara kul att hänga med, men tyvärr fanns det bara plats på 12.15 flyget för det billiga priset. Utgår från att de flesta åker med tidiga morgonflighten ;)!
Jag tror att vi är kvar när det anländer;) Allt handlar väl om du anser dig kunna dricka tillräckligt på ca 4 timmar i GF? (Eller saknar oss BC-människor nog)
 
Toppen