Senaste nytt

Warszawas Preludium och Bolero?

Judas kiss

Medlem
Hej,

Första gången på Warszawas flygplats för cirka 3 h mellanlandning och tänkte köpa loungepass via revolut. Kommer åka vidare mot Katowice sen från terminal C. Vad skiljer dem åt? Om ni vet hur Katowice business lounge(terminal A och B) diffar från varandra och vilken som rekommenderas så får ni gärna ange det också.

Tack på förhand
 
Hej,

Första gången på Warszawas flygplats för cirka 3 h mellanlandning och tänkte köpa loungepass via revolut. Kommer åka vidare mot Katowice sen från terminal C. Vad skiljer dem åt? Om ni vet hur Katowice business lounge(terminal A och B) diffar från varandra och vilken som rekommenderas så får ni gärna ange det också.

Tack på förhand
Bolero ligger i non-schengendelen och har fönster mot plattan, skulle inte tro att du kommer åt den när du flyger vidare till Katowice. Preludium ligger en våning ner i schengendelen utan fönster men är något större. Utbudet är likvärdigt.
Någon terminal C på WAW känner jag dock inte till?
 

Judas kiss

Medlem

Attachments

  • Screenshot_20190716_205223_com.revolut.revolut.jpg
    Screenshot_20190716_205223_com.revolut.revolut.jpg
    38,3 KB · Visningar: 90

Judas kiss

Medlem
Bolero ligger i non-schengendelen och har fönster mot plattan, skulle inte tro att du kommer åt den när du flyger vidare till Katowice. Preludium ligger en våning ner i schengendelen utan fönster men är något större. Utbudet är likvärdigt.
Någon terminal C på WAW känner jag dock inte till?

Okej tror att jag misstolka med c att det var en c incheckning disk istället för flyhterminal. Stod terminal c på biljetten. Lite förvirrande

Anyway, tack för info. Bolero går att köpa via revolut för 250 kr.
 
Toppen