Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

palmen

Moderator
Kul idé men absolut inget som kommer få mig att byta bank eller elleverantör och då omöjliggörs ju 6 av 8 möjligheter. Resten av rutorna har jag redan eller kan lätt fixa, men jag kommer nog inte offra hotellpoäng för att få poängrabatt på en resa jag inte har tänkt att göra.

Måste du verkligen byta bank? Räcker det inte med att signa upp för Skandiabankens deal och öppna ett konto även om du inte kommer använda det?

EDIT: Läste att man även måste skaffa vardagspaketet och ha sin lön inkommande på kontot.
http://www.sas.se/eurobonus/tjana-poang/ovriga-partners/skandia/
 
Last edited:
Banker kan man väl inte få för många av. Jag har redan konton hos alla stora affärsbanker utom en, samt ytterligare tre nischbanker. Ännu inget mail från SAS dock...
 

lnixon

Medlem
Jag hade två rader redan ifyllda och fick 50%-varianten. Mycket praktiskt att jag har Skandiabanken sedan många år.
 

Impendill

Medlem
Jag fick 50% varianten. Har 110 000 EB poäng och EBB.
Min sambo och min kompis har ca 10 000 poäng och EBB, de fick poängerbjudandet.

Ringde SAS men de kunde inte ändra min till poäng.
 

Jaws

Medlem
Måste du verkligen byta bank? Räcker det inte med att signa upp för Skandiabankens deal och öppna ett konto även om du inte kommer använda det?

EDIT: Läste att man även måste skaffa vardagspaketet och ha sin lön inkommande på kontot.
Skandia - SAS

"•Sätt in din lön, pension, studiemedel eller motsvarande på ditt Allt i Ett-konto."
Det står inte att du måste sätta in hela lönen... :cool: :rolleyes:

så jag tror det går att runda alltså!
Jag har som andra här på forumet avtal med flera andra banker så det kan knappast vara ett större problem.
 
Toppen