Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

jth

Medlem
Ahapp, 50% poängvarianten här också. Hade varit ganska lätt att få 1-2 rader för mig, men eftersom jag ändå inte är intresserad av rabatt till shorthauldestinationer så får det nog vara..
 

adhoc76

Medlem
Jer der har fået, hvordan er tidshorisonten?

Vid bingo får du ett vinstmejl från oss några dagar efter att poängen syns på ditt konto. 30 dagar efter att du fått mejlet, så kan du boka en resa med SAS till de utvalda resmålen med 50% poängrabatt*, dock tidigast 1 september 2014. Du kan boka och resa med SAS till och med 31 augusti 2015. Tänk på att vara inloggad på dina EuroBonus-sidor när du bokar, så dras rabatten automatiskt! Barn under 12 år får ytterligare 50% poängrabatt*.

*Skatter och avgifter tillkommer.
 
EBB
Drygt 80k poäng på kontot
2 färdiga rader
6 avklarade rutor
fick 50%-varianten

De färdiga är London/Warzawa och Rom/Dublin, tankar jag på Preem så får jag även Amsterdam/Milano

Inte alltför upphetsad över detta
 

Bryant

Medlem
Kul grej! Jag fick tyvärr rabattvarianten och kommer att få 50% på Berlin,Paris, Geneve och Split.

Hade suttit fint med poängdealen :).
 

Henrik_B

Medlem
ygyzegy5.jpg
 

taxvalp

Medlem
Både jag och hustrun fick 50%-varianten, vi båda är EBD med välfyllda poängkonton. Hade liksom de flesta andra hellre valt fler poäng i stället.

Bingobrickan antyder ju att det är bankdealen med Skandiabanken som SAS tjänar mest på och det är ju inte så konstigt om man ser till vad som krävs för att få max utdelning där...
 
Jag gillar tanken, men fick "tyvärr" alternativet med 50% poängrabatt istället för extrapoäng... och de alternativ jag har kvar känns dessvärre inte jätteaktuella för egen del att satsa på i det fallet. Förhoppningsvis passar det andra bättre då det ändå är ett något annorlunda sätt att göra det på :)
 
EBB och fick poäng-varianten. Jag kan nog få ihop någon rad, men är redan kund hos Trygghansa och Fortum så det råder viss osäkerhet ifall jag är diskad från början. Biten som ligger i mitten är bank brickan och att byta till Skandia är just nu helt ointressant.
 
Toppen