Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Monkey_Class

Guest
Skall man nu ha knappar med Class så är ju valet enkelt. De från Business Class.
 

logla

Ny medlem
Vill ha dem på så de blänker till när jag sträcker fram handen och hälsar på någon VIP i loungen.
 

Joachim

Ny medlem
Skulle vilja ha ett par, inte bara när jag knuggar armbågar med folk i loungerna och vidare på mina resor men de hade sett snygga ut på mina skjorter.
 

bL0m

Medlem
Hej, jag ser möjligheten att alltid få påminnas med hjälp av dessa manschettknappar av hur mycket BC.se har påverkat mitt liv gällande resor, att lära känna nya människor med samma stora intresse för flygplan och fått dela många upplevelser tillsammans er samtliga BC.se medlemmar inkl grundare.

Jag skulle se det som en stor förmån att tilldelas ett av dessa par manschettknappar.
 

jofo74

Ny medlem
Snygga manschettknappar med motiv är alltid en bra dörröppnare till trevliga samtal både ombord och i övriga möten och skulle självklart förgylla tillvaron
 

Fischer

Ny medlem
Skulle vara perfekt att vinna dessa utsökta manschettknappar då en av mina älskade Skultuna-knappar olyckligen pensionerade sig i förtid på SK1127 i veckan... Varför..? I ljust minne bevarad... :-(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen