Senaste nytt

Vinn 100 000 poäng

tourist

Medlem
Problemet är att man måste gå med på FB för att kunna tävla. Det kommer jag aldrig att göra, även om de lockade med att ge mig 1000000 poäng och livstid padion.

Jo, 1M poäng och EBP skulle nog kunna vara tillräcklig övertalning för mig, men att utan dylika incitament fläka ut mig själv under mitt riktiga namn på FB? No way!
 

fly4fun

Medlem
Själv gillar jag inte när man ska motivera, men vad har man att förlora.

Att de flesta tävlingar som arrangeras av företag i Sverige innehåller detta moment, beror helt enkelt på att lotterilagen i Svergie förbjuder "lotterier". För att få anordna en tävling så måste den innehålla ett skicklighetsmoment, exempelvis att man måste skriva en motivering.
 

Magino

Medlem
Ja men de har ju kryssfrågorna först, detta borde ju vara tillräckligt tycker man. Men man kanske inte ska klaga då de faktiskt ger bort poäng som de inte behöver göra.
 
Hej alla,

själv har jag deltagit och tyckte att det var ju lite skojigt att leta fram resa och hotel för 100 000 EB poäng. Tyckte att det var roligt att hitta en idearik motivering med. :) Så om jag vinner poängen får mina föräldrar en resa med hotelövernattning.
 

Gnopps

Medlem
Hej alla,

själv har jag deltagit och tyckte att det var ju lite skojigt att leta fram resa och hotel för 100 000 EB poäng. Tyckte att det var roligt att hitta en idearik motivering med. :) Så om jag vinner poängen får mina föräldrar en resa med hotelövernattning.
Har du en länk till ditt bidrag så man kan rösta (om det är bra)?
 
Hej Gnopps,
det funkar så att du svarar först några frågor och sen skriver en motivering. Det är SAS som väljer vinnaren. Tyvärr andra kan inte rösta. Tack ändå för din support.
 
Toppen