johhenrik
Medlem
Jag blev "uppgraderad" till en suite på 16:e våningen. Jag ringde och klagade och sa att "om jag bokar ett Sky View Corner Room så förväntar jag mig ett Sky View Room". Efter att först ha pratat med "Instant Service" och sedan Ambassador Desk, så gav jag upp. De kunde bara ge mig en suite på 24:e våningen imorrn, efter kl 16:00. Jag gick sen ner till front desk, de hänvisade mig till Ambassador Desk igen, som nu ringde Manager på en gång. Jag fick snacka med Front Desk Manager, som ordnade bad om ursäkt att han int kunde ge mig en svit högre upp. Jag förklarade igen att jag struntar i sviten, jag vill ha ett high floor room. Så efter en del dribblande gav de mig ett rum på 31:a våningen samt 20.000 poäng. Jag förklarade jag inte behövde poängen, men de sitter på mitt konto redan, så det gick ju rätt snabbt kan man ju säga...
Och den såkallade sviten var ett större corner room som de satt upp en skärm brevid sängen typ, för att avskärma mot resten av rummet. Helt patetiskt faktiskt.
Så nu sitter jag i mitt rum, med en remotly controlled minibar, som inte gick att öppna, för den var låst. Ett smart sätt att minimera förbrukning hos sin kunder som har fri minibar... En tekniker fick till slut komma upp och skruva isär kylskået och plocka bort låset, för tydligen funkade inte remote-styrningen.
Och den såkallade sviten var ett större corner room som de satt upp en skärm brevid sängen typ, för att avskärma mot resten av rummet. Helt patetiskt faktiskt.
Så nu sitter jag i mitt rum, med en remotly controlled minibar, som inte gick att öppna, för den var låst. Ett smart sätt att minimera förbrukning hos sin kunder som har fri minibar... En tekniker fick till slut komma upp och skruva isär kylskået och plocka bort låset, för tydligen funkade inte remote-styrningen.