Senaste nytt

Vilket hotell ska jag välja i Bangkok vid transit?

Erik M

Medlem
Har inget att jämföra med men för en dryg vecka sedan bodde jag en natt på Novotel Bangna.

Det var över mina förväntningar. Man hittar bra priser på rea. Servicen är utmärkt. Taxi dit kostar en spottstyver.
Sidospår: Kortdistans-taxi administreras vid en egen disk på BKK. Det funkar verkligen superbra tycker jag!

Mitt Accor Gold gav för övrigt ingen rumsuppgradering (tror jag) men lite äpplen och schyssta kakor samt [öl] och nötter i baren.
 

pep

Medlem
.... nötter i baren.
...nødder i baren er altid godt! Jeg håber de var store og spiselige.
Der er mange selskaber/hoteller inden for 20 minutters afstand der henter og bringer fra BKK - selv uden reservation. 4dje sal så vidt jeg husker. Op til 800 THB/nat med svømmepøl....Men lidt på Lars Tyndskids mark
 

Voyageur

Medlem
Det finns en uppsjö hotell i och runt Suvarnabhumi flygplats. De flesta ligger i samma priskategori 150-250kr natten, vissa med transfer. Gemensamt är att i princip alla erbjuder en liknande 3 stjärnig standard med bra rum till låga priser.
 

Hafermann

Medlem
Ta flygplatståget (20 min) till Makkasan, byt där till tunnelbana. Kliv av på Asok och bo kanon på Terminal 21. Underbar mat, skytrain och shopping 1 min från ditt hotellrum.
 
Toppen