Senaste nytt

Vilket hotell för en vecka i Boston?

rausing

Medlem
Hej!
Kommer befinna mig i Boston under en vecka och letar tips efter bra hotell! Finns det t om något som ger EB-poäng (utöver Hilton på flygplatsen :D)?
Är det värt att boka utifrån EB-poäng öht?
 

agehall

Medlem
Att kreditera hotellpoäng till Eurobonus är oftast inte värt det imho. Det kan vara en bonus, men ska du få något ut av det hela så bör du kreditera till hotellets egna program.
 

flum

Medlem
Hej!
Kommer befinna mig i Boston under en vecka och letar tips efter bra hotell! Finns det t om något som ger EB-poäng (utöver Hilton på flygplatsen :D)?
Är det värt att boka utifrån EB-poäng öht?
Four Seasons i Boston är trevligt. Har bott där två gånger.
 

ulagun

Medlem
Vi lät priset avgöra och bokade Doubbletree Bayside intill Umass.
Inte mycket att skriva hem om. Lite youth hostel över det och in the middle of nowhere.
Rummet OK. Men tex fridge micro mm kostade extra. Frukosten bedrövlig även med amerikanska mått.
Stort plus var täta och snabba tågförbindelsen till centrum och vidare till flygplatsen. Stationen ligger någon minut från hotellet
Så om man bara ska sova till rimligt pris och samla lite Hiltonpoints är detta Ok men kräver man lounge spa bra restauranger glöm!
Tog fö en promenad till JFK museet, intressant
 

Ricci

Medlem
Har bara varit i Boston 2 gånger och bägge gånger har jag bott på Intercontinental.
Har varit nöjd med hotellet och kommer bo där nästa gång också.
 
Toppen