Senaste nytt

Vilken veckodag tycker du är bäst för BC.se Stockholm träffar på Monks?

Vilken veckodag tycker du bäst för BC.se Stockholm träffar på Monks?

  • Måndag

    Votes: 1 3,4%
  • Tisdag

    Votes: 1 3,4%
  • Onsdag

    Votes: 3 10,3%
  • Torsdag

    Votes: 10 34,5%
  • Fredag

    Votes: 3 10,3%
  • Lördag

    Votes: 11 37,9%
  • Söndag

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    29

rob74

Medlem
Tycker också att förslaget om växelvis vardag och helgdag är bra.
För egen del kan jag lättare komma ner en vardag och stanna till påföljande vardag. Ibland är jag ledig på helgen så då är jag garanterat ute och flyger och har man flyt så kan det synka med en träff.
 

rvarttinen

Medlem
Ok! Gott folk - ser ut som om det blir torsdagar och lördagar. Om vi tar och stänger röstningen snart så ska jag fortsätta med vilka dagar det kan bli, hur anmälan bör går till, etc.
 

Dr. Miles

Expert
Är det inte praktiskt att välja en vecka före lönedag?
Enligt mina tidigare rerfarenheter tenderar det att vara mindre folk på restauranger/krogar/barer då.

Jag har aldrig förstått dem som festar ordentligt så fort lönen kommer in och lever fattigt före lönedags.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jag har aldrig förstått dem som festar ordentligt så fort lönen kommer in och lever fattigt före lönedags.

Inte jag heller - allt går ju ändå via AmEx:et och därmed är det ju ovässentligt hur mycket pengar man har på lönekontot just nu. Det är ju bara vad man kommer att ha när räkningen betalas som spelar roll... ;)
 
Svarade lördag om jag ska lita på vilka dagar jag brukar flyga... :cool:

2012-10-30 22-42-40.png
 

rvarttinen

Medlem
Hej igen - planen nu är att lägga upp en kalender för 2013. Så, första träffen med detta upplägg torde bli i januari 2013. Det tycks som om det blir en träff nu i december, i formen av julbord. ... och, just nu är det mycket annat som kräver uppmärksamhet.

När kalendern är spikad så kan jag ta emot anmälningar til respektive träff tills vi finner ett bättre och effektivare sätt.
 
Toppen