Senaste nytt

Vilken Star Alliance Business Class är bäst?

Status
Stängd för vidare inlägg.

A380*G

Medlem
Martin: Du har åkt First med LH och Asiana - kanske fler? Själv har jag bara åkt First med AA. Utbudet av F-awards verkar minska för Eurobonus - vad är omdömet - är C på SQ, TG, LH osv "dåligt"?

Som redan påpekats, det finns ett dussintal trådar som berör detta ämne. En sökning är alltid bra innan ny tråd skapas. :)

Dock, vill du ha specifika svar så får du nog ställa mer specifika frågor. Att bara fråga vilken som är bäst är som att fråga hur långt är ett snöre. Utifrån vad som är viktigast för just dig så ställ frågor så att du får svar på de features som är avgörande när du väljer carrier/aircraft. :)
 

Stefan62

Medlem
Som redan påpekats, det finns ett dussintal trådar som berör detta ämne. En sökning är alltid bra innan ny tråd skapas. :)

Jag har inte skapat tråden, det har någon annan gjort. Frågan var dessutom riktad till Martin Björnström som OT i en annan tråd!

Visst finns det många trådar som behandlar olika ämnen, men dessvärre är många trådar helt inaktuella då de skapades för ca 1 år sedan. OS har ju t ex uppgraderat sina longhaul-kabiner och då blir ju mycket av kritiken i olika trådar tidigare missvisande...
 

palmen

Moderator
Jag har inte skapat tråden, det har någon annan gjort. Frågan var dessutom riktad till Martin Björnström som OT i en annan tråd!

Visst finns det många trådar som behandlar olika ämnen, men dessvärre är många trådar helt inaktuella då de skapades för ca 1 år sedan. OS har ju t ex uppgraderat sina longhaul-kabiner och då blir ju mycket av kritiken i olika trådar tidigare missvisande...

Vad jag kan se har du gjort post #1 i denna tråd? Eller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen