Senaste nytt

Vilken one world lounge i Köpenhamn?

olo

Medlem
Jag har 4 resor bokade sa hinner nog prova alla, dock hinner mitt emerald ga ut innan de sista 2 resorna sa da antar jag att apartment ar uteslutet pa dom 2.
Det går lika bra med Sapphire.

I CPH Apartment serverades när jag var där senast köttbullar, lax, potatissallad, 2 sorters ostar, 2 sorters kakor samt fruksallad.
 

trekker

Medlem
Det går lika bra med Sapphire.

I CPH Apartment serverades när jag var där senast köttbullar, lax, potatissallad, 2 sorters ostar, 2 sorters kakor samt fruksallad.
Nej sapphire racker inte, karri..... ursakta, damen I receptionene papekade mycket bryskt att jag har BARA silver och da far man absolut inte ga in I apartments.
 

pep

Medlem
Nej sapphire racker inte, karri..... ursakta, damen I receptionene papekade mycket bryskt att jag har BARA silver och da far man absolut inte ga in I apartments.
Ja! Hvis du er Sapphire er det til venstre (Aviator). Hvis du er Emerald kan du gå ligeud til Apartments :) Men så er der jo også Aspire 50 meter borte på modsatte side.
 

KeXx

Medlem
Alla tredjepartslounger på Kastrup är dåliga. Som @Stefan62 säger är Apartment bäst men det säger ingenting och loungen i sig är inte värd något längre besök. Problemet med Apartment (och övriga tredjepartslounger) är att den ligger långt ifrån D-gaterna där British Airways flyger ifrån.
Nu flyger ju BA från C27 i 99.5% av fallen och inte från D-gaterna...
 

olo

Medlem
Nej sapphire racker inte, karri..... ursakta, damen I receptionene papekade mycket bryskt att jag har BARA silver och da far man absolut inte ga in I apartments.
Beror det på vem du skall resa med? Om du åker med Air Berlin, är det Apartments som gäller för Shapphire/topbonus Gold.
 
Toppen