Vilken lunge i Terminal 2 Munchen

Diskussion i 'Lounger' startad av Christian_W, 21 Januari 2019.

1. Christian_W

Christian_W Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken loung kan jag besöka på MUC terminal 2?
    Flyger med SAS (ingen status) har dock ett AMEX Platinum med tillhörande Priority pass.
    Enligt denna länk från AMEX så ska Lufthansas lounger vara tillgängliga men tyvärr så är länkarna trasiga så ingen info kommer upp när man klickar.
    Men jag gissar på att dom som dyker upp när man söker är dom man kan nyttja med AMEX Platinum eller med priority pass eller är jag fel ute här?

American Express

2. Ping

Ping Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Länken funkar för mig, bara Lufthansa lounge på satellit 2 terminalen och lounge world terminal 1.

3. Christian_W

Christian_W Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja länken funkar men inte när du klickar på blå rutan "Find out more" på Lufthansa loungerna.

4. Ping

Ping Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ahh du menar det finstilta

Lufthansa Offer
    • Platinum Card Members may enjoy access to Lufthansa Business Lounges (regardless of ticket class) and Lufthansa Senator Lounges (when flying business class) in the Satellite area of T2 in Munich Airport, and T1 Concourse B in Frankfurt Airport.
    • Centurion Members may enjoy access to Lufthansa First Class, Senator and Business lounges in the satellite area of T2 in Munich Airport, and T1 Concourse B in Frankfurt Airport, regardless of ticket class.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!