Senaste nytt

Vilken lounge i Bryssel?

Figge

Medlem
Se! Till och med i reklamen är det TVÅ! ;-)

Annars brukar vi säga "A Beer comes in three bottles....":cool:
 

Brandten

Medlem
Tur att jag hittade den här tråden. Blir att resa ner kvällen innan så man har morgonen i loungen istället för som nu, 1h connection. (ref min LAS resa i januari).
 

squeezen

Medlem
Läser att man inte kommer in i non-schengen utan valid boarding kort.
Men hur funkar det omvända, om man ska till UK, dvs non schengen, men vill hänga i Loft?

Eller är loungerna i Non-Schengen bättre?
Är EBD, har även PP. Åker i Cargo klass med en till i sällskapet (på samma PNR).

Edit: flyger med brussels.
 

Agö

Medlem
Läser att man inte kommer in i non-schengen utan valid boarding kort.
Men hur funkar det omvända, om man ska till UK, dvs non schengen, men vill hänga i Loft?

Eller är loungerna i Non-Schengen bättre?
Är EBD, har även PP. Åker i Cargo klass med en till i sällskapet (på samma PNR).

Edit: flyger med brussels.
Ingen lounge på BRU är värd ett besök annat än i undantagsfall. The Suite, i non-Schengen (B-piren), är åtminstone nyare än the Loft, A-piren.
 

squeezen

Medlem
Ingen lounge på BRU är värd ett besök annat än i undantagsfall. The Suite, i non-Schengen (B-piren), är åtminstone nyare än the Loft, A-piren.
Jag åker i transit, så antar det är undantagsfalldå jag inte har nåt val. Annat än det gyllene M:et eller liknande..

Du föreslår iaf som ”best of the worst” att ta mig till B-piren direkt? Och då satsa på the Suite.
Finns det bra fika? Belgiska öl? Bubbel eller är det Stella man får tag på som bäst?
 
Toppen