Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Niklas Thulin

Ny medlem
Hejsan!

Ny här på forumet.. :) Letar efter en carry-on jag hittade för et tag sen på internet som jag tyvärr slarvade bort länken till och även namnet på som jag gillade riktigt mycket och frågan är om någon hör kanske kan luska ut märket/modell

Skulle säga att den liknar denna FLOATTI - The World's First SUPER SUITCASE by Floatti Inc — Kickstarter

Och även Bluecase

Funktioner
Fack framtill för att komma åt laptop
Batteri för att ladda telefon under handtaget
Tillval att få GPS tracking
Livstidsgaranti
4 hjul
Finns även flera andra tillval som jag tyvärr inte kmr ihåg

Färger Mörkblå. Mörkgrön och Svart

Ca pris early access 200$ (ej kickstarter)

Finns även stora modeller för check in

Anledning att jag gillar denna är dels priset, den är mer åt designhållet än ovan nämnda och att man kan välja bort t.ex GPS om man vill

Vore tacksam om någon kommer på! Tror dom är baserade i New York men osäker

Med vänlig hälsning, Thulin
 

andersl

Medlem
Hejsan!

Ny här på forumet.. :) Letar efter en carry-on jag hittade för et tag sen på internet som jag tyvärr slarvade bort länken till och även namnet på som jag gillade riktigt mycket och frågan är om någon hör kanske kan luska ut märket/modell

Skulle säga att den liknar denna FLOATTI - The World's First SUPER SUITCASE by Floatti Inc — Kickstarter

Och även Bluecase

Funktioner
Fack framtill för att komma åt laptop
Batteri för att ladda telefon under handtaget
Tillval att få GPS tracking
Livstidsgaranti
4 hjul
Finns även flera andra tillval som jag tyvärr inte kmr ihåg

Färger Mörkblå. Mörkgrön och Svart

Ca pris early access 200$ (ej kickstarter)

Finns även stora modeller för check in

Anledning att jag gillar denna är dels priset, den är mer åt designhållet än ovan nämnda och att man kan välja bort t.ex GPS om man vill

Vore tacksam om någon kommer på! Tror dom är baserade i New York men osäker

Med vänlig hälsning, Thulin

Kan det ha varit den här?
The Men's Cabin Trolley | Horizn Studios

Typ samma funktioner/färger etc, fast baserade i Berlin
 
Du är en klippa! Inte alla rätt från min sida ser jag.. Då till min andra fråga, vad tror ni om denna väska?

Gillar designen och är själv lite sugen på en "intelligent" kabinväska. Men jag är lite orolig för att det kan bli problem i en del säkerhetskontroller med batteri osv. Finns en länk tidigare i tråden som tar upp detta har jag för mig. Tills dess att det blir mer vanligt tar jag nog en vanlig väska och behöver jag mer batteri får man väl ta med en powerbank.
 

Niklas Thulin

Ny medlem
Gillar designen och är själv lite sugen på en "intelligent" kabinväska. Men jag är lite orolig för att det kan bli problem i en del säkerhetskontroller med batteri osv. Finns en länk tidigare i tråden som tar upp detta har jag för mig. Tills dess att det blir mer vanligt tar jag nog en vanlig väska och behöver jag mer batteri får man väl ta med en powerbank.

Batteriet går att ta bort, om det skulle va att dom behöver se batteriet eller att du ska checka in den (vilket också säger att du ska ta bort den) själv tycker jag detta är den första smarta som både ser snygg och modern ut jämfört med dom andra såsom bluesmart, Away, Trunkster, Space case 1 + livstidsgaranti.

Har skickat fråga hur länge deras pre order deal gäller och vad frakten kostar! Ska även va i berlin v33 så tänkte gå förbi deras butik och kolla på den!
 

Kebalibre

Medlem
Batteriet går att ta bort, om det skulle va att dom behöver se batteriet eller att du ska checka in den (vilket också säger att du ska ta bort den) själv tycker jag detta är den första smarta som både ser snygg och modern ut jämfört med dom andra såsom bluesmart, Away, Trunkster, Space case 1 + livstidsgaranti.

Har skickat fråga hur länge deras pre order deal gäller och vad frakten kostar! Ska även va i berlin v33 så tänkte gå förbi deras butik och kolla på den!
Har också kikat på den men tvekar lite pga att jag helst vill klämma och känna lite. Är hjulen tysta, hur verkar kvaliteten vara osv. Återkom gärna här om du får möjlighet att se den live.
 

Niklas Thulin

Ny medlem
Samma här, ser reklam för den varje dag på min FB.
Men vill gärna se den in real life.
Blir så, fb vet vad ni tittar på, prova gå in på typ netonnet och en specifik produkt så kommer ni snart se reklam om det på fb, lite läskigt nästan!

Jag återkommer om jag får möjligheten att prova och ev köper den!
 
Toppen