Mitt problem ovan måste ha nånting med explorer att göra. Jag skall kolla på nytt senare.
Problemet är ju inte i sig morgondagens flyg som jag beskrivit ovan utan det att man vet inte hur man kan "verifiera" reglerna efterhand då man har bara den biljett som SAS sökmotor skickar per email. Jag håller på nämligen som bäst att fighta om återbetalning av en Plus biljett, som jag inte kunde använda för en tid sedan, glömde att avboka den och har inte fått pengarna tillbaka. Jag minns att det stod typ "full refund even in case of no show" eller dylikt på reglerna då när jag bokade, men nu tjatar customer service att jag har inte avbokat biljetten och vill inte förstå mina förklaringar om biljettregler. Det är fel om man som kund inte kan komma åt de fullständiga regler som gällde vid bokningen, för att inte tala om en budget resenär som har inte det minsta aning om att sådana finns eller att man borde kolla dom innan man bokar, det står ju bara "Plus" eller "A,P,ÅÄÖ" på biljetten och sökmotorn säger att biljetten är flexibel.