Senaste nytt

Vilken hotellkedja för tyskland

Valley

Medlem
Nurnberghotellet är nice indeed!
Har testat en hel massa hotell, vsr ett par år sedan men ska gräva lite och se ifall jag hittar namnen :)

Fick du fart på Internet på Nurnberghotellet ?
Var orsaken till att jag till slut gav upp, trots en enormt trevlig bar med riktigt bra öl och personalen.
 

JohnR

Medlem
Det lär bli lite småorter för min del, därför funkar det inte med bara Hilton. Tackar för tipset med ihg, de hade jag glömt bort. Jag tror dock att strategin blir att köra på accor första året
 

Brinkmann

Medlem
Tjo! Mercure är rätt spritt, och Maritim. Maritim ger bonusfördelar tex upgrades även om det bokas via resebyrå eller internet, alltså utan att boka via medlemsskap.
 

Paby

Medlem
Jag har bott mycket på NH i Tyskland för att dom fanns i städer som jag frekventerade till skillnad från Hilton och andra och jag måste säga att jag ofta var nöjd med dom. Rent, snyggt, hyfsade restauranger och bra priser.
 

Magnus_K

Medlem
Jag har bott mycket på NH i Tyskland för att dom fanns i städer som jag frekventerade till skillnad från Hilton och andra och jag måste säga att jag ofta var nöjd med dom. Rent, snyggt, hyfsade restauranger och bra priser.
Skulle precis säga samma sak.
Man ska dock inte förvänta sig en massa ett bra 4-stjärnigt typ.
 
Toppen