Senaste nytt

Vilken är den flygning du gjort med flest stopp?

agehall

Medlem
Jag har även råkat ut för varianten att man får kliva av planet, gå igenom tullen och byta gate för att sedan kliva på samma plan när jag flög LAX-SYD-MEL för ett par år sedan. Personalen hävdade bestämt att det var ett annat plan, men det känns udda att samma vinfläck fanns på stolen brevid min (jag satt på samma plats båda sträckorna) och att en bok som en annan PAX glömt låg kvar i stolsfickan...
 

David

Medlem
Jag har även råkat ut för varianten att man får kliva av planet, gå igenom tullen och byta gate för att sedan kliva på samma plan när jag flög LAX-SYD-MEL för ett par år sedan. Personalen hävdade bestämt att det var ett annat plan, men det känns udda att samma vinfläck fanns på stolen brevid min (jag satt på samma plats båda sträckorna) och att en bok som en annan PAX glömt låg kvar i stolsfickan...

Samma på NRT-PVG-CKG på CA157/158. Blev ledda igenom passkontrollen. Sedan otroligt loj securitypersonal, vi var 4st som skulle igenom på det stället och de satt i fikarummet när vi dök upp. Alla väskor kördes igenom utan att plocka ut datorer eller kommentarer om min whiskey som jag inte borde fått ta med (tror jag). När sista väskan var igenom stängde de av utrustningen och var tillbaka i fikarummet innan vi hade plockat ihop våra grejer och lämnat området.
 
Toppen