Senaste nytt

Vilka flygbolag har kvar pyjamas och hur skön är den?

mash

Medlem
Flög DOH-ARN med Qatar på QR169 för några veckor sedan, lyfte 01:30 från Doha och landade i Stockholm 06:50 och på den flighten delades det ut pyjamasar. Jag har lättare att komma in i sov-mode i mjukare kläder, så från min sida är det uppskattat att få en pyjamas att byta om till när man ska sova.

Fick för övrigt också pyjamas på DOH-DPS och SIN-DOH som också var nattflyg. Många pyjamasar blir det...
 

Gus

Medlem
Jag ska åka Bangkok-Doha i business med Qatar Airways. Planet avgår kl. 20:40 och landar kl. 23:10. Får man en pyjamas på denna flight? Jag har hört att pyjamasstorlekarna är stora? Får man själv välja storlek eller väljer flygvärdinnan ut en passande åt en? Jag är 187 cm lång, 85 kg.

En annan fråga. Kan man ha pyjamasen i baren på A380? :D
 

Ninjamasse

Medlem
Normalt sett får du inte pyjamas på den flygningen (enligt flygvärdinnan) @Gus, men jag frågade snällt när jag flög samma sträcka för en vecka sedan och då trollade de fram en:) Flygvärdinnan väljer men du kan såklart be om en annan storlek. Den jag fick passade mig, XL, jag är också 187 cm men något tyngre. Man kan ha pyjamas i baren om man vill. Vill du?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Normalt sett får du inte pyjamas på den flygningen (enligt flygvärdinnan) @Gus, men jag frågade snällt när jag flög samma sträcka för en vecka sedan och då trollade de fram en:) Flygvärdinnan väljer men du kan såklart be om en annan storlek. Den jag fick passade mig, XL, jag är också 187 cm men något tyngre.

Okej, bra att veta! Jag får fråga snällt så får vi se :) Perfekt, då satsar jag på L eller XL då!

. Man kan ha pyjamas i baren om man vill. Vill du?
Ja det vill jag väldigt gärna! :) Jag har aldrig besökt en bar i bara pyjamasen. Det blir i så fall första och sista gången för mig! :D
 

Gus

Medlem
En annan fråga. Kan man ha pyjamasen i baren på A380?
Ja det kan man! :)

sketch-1448498148159.jpg
 
Toppen