Senaste nytt

Vilka flygbolag har kvar pyjamas och hur skön är den?

David

Medlem
Jag har fått pyjamas i Air China F, ANA F och Asiana F. Air Chinas tycker jag var snyggast av de tre. Tyvärr har de en tendens att vara lite för små, iaf på längden... jag är hursomhelst ingen pyjamaskille så de ligger bara i en låda.
 

Thomasn

Medlem
Jag får rätta Jacob, (!), flög en dagsflygning i business class med Oman Air i somras mellan Muscat och Frankfurt, både min fru och jag fick varsin pyjamas när vi frågade efter det.
 
Last edited:

Jakob K

Medlem
Air China delade ut pyjamas i Business class både på Frankfurt->Beijing och på Singapore->Beijing. Båda var nattflyg.

Av detta såg jag inget på ARN-PEK för 2 veckor sedan. Varken på tur eller retur. Däremot tofflor och filt+kudde. Jag bytte om till min "sov t-shirt" som jag har för ändamålet.

mvh
 

doc

Medlem
Flyger ARN - DOH med Qatar. Får man pyjamas på den flighten? Enligt @Svenska73 fick han det för ett år sedan. Någon som vet om det fortfarande stämmer. Flyger vidare från DOH - HKG med Cathay Pacific. Funderar på om man måste packa med sig en pyjamas eller om man får en på vägen.
 

David

Medlem
Flyger ARN - DOH med Qatar. Får man pyjamas på den flighten? Enligt @Svenska73 fick han det för ett år sedan. Någon som vet om det fortfarande stämmer. Flyger vidare från DOH - HKG med Cathay Pacific. Funderar på om man måste packa med sig en pyjamas eller om man får en på vägen.
Kan endast ge annan referensflygning, BKK-DOH där man fick pyjamas. De är av liknande längd.
 
  • Gilla
Reactions: doc
Toppen