Senaste nytt

Vila i frid Jessica aka. ESSA

MegaFlyer

Medlem
Tråkiga nyheter.

Blir mjuk när jag tänker på kampanjen för insamling av EB poäng som pågick här på BS. Alla som engagerade sig ska verkligen vara stolta för ett fint arbete! Det behövs mer av den solidariteten kan jag tycka.
 
Jag fick tyvärr aldrig äran att träffa denna härliga människa men förstår på alla reaktioner att världen blev en lite tråkigare plats.
Vila i frid ❤️

Fuck cancer!
 

Thornado

Medlem
Mycket tråkigt att höra även om jag bara träffade henne en gång.
De flesta av oss lever onekligen väldigt priviligerade liv - får vara friska och har dessutom möjlighet att på ett eller annat sätt resa runt jorden. Man mår nog bra av att ta en paus ibland och reflektera över hur bra man egentligen har det - trots att någon som bara hade EBS lyckades slinka ombord före en själv på en SAS-flight förra veckan...

Det var med stor sorg jag läste detta i morse och mina tankar går i första hand till familjen.

En annan tanke som slog mig nu är att jag hoppas att den stora mängden poäng inte går till spillo.
Kanske kan SAS hjälpa till att se till att de hamnar "där dom hör hemma" även om växlingskursen inte är den bästa...
Visa bifogad bild 72279

Bra tanke. Om ni som kände henne lite bättre ser att det startas en minnesinsamling i hennes namn hos Cancerfonden (verkar vara relativt vanligt) så får ni gärna posta en länk till den här också.
 
Toppen