Senaste nytt

Vi som ska på F1 i Singapore 2015

Jag kommer nog inte ga pa sjalva tavlingen, men jag bor i Singapore sa jag joinar garna om det blir nagon BC.se-traff!


Det låter bra!

Martin: Det ser ut som vi åker samma flighter (11 ut från Stockholm?). Vi kommer nog bara kolla F1 live på söndagen och boka upp restauranger (tors-lör) och eventuellt någon bar/nattklubb fredag och lördag. Vi är 4 st och bor på Mandarin Orientel.

Ja vi flyger QR170 vid 11:00 med byte till QR942 avgång 20:25 till Singapore framme 09:15 torsdag morgon. Vi bor på St Regis Singapore. Vi kan gärna hänga lite vid poolen på Mandarin, deras Cabanas är riktigt najs.

Vi kommer nog gå runt området på fredagen (har Premier Walkabout Zone 1-4) och se kvalet lördag kväll (21:00 - 22:00).

Vilken kväll passar er bäst för middag, fredag kväll?
 

matado

Medlem
För er som är riktigt F1 intresserade kan jag rekommendera detta event på torsdag kväll: Joe Saward

Joe har väldigt mycket inside info om F1, man kanske inte instämmer med alla hans åsikter, men han är nog en av de mest insatta i F1.

Kan tyvärr inte gå själv, då vi har vunnit Pit Lane experience biljetter tills torsdag kväll som verkar vara samtidigt som detta event.
 

matado

Medlem
Någon som är intresserad av en öl eller liknande mellan Practice 3 och Qualifying idag?
Vi sitter på Bay Grandstand i Zone 3, men har även access till stora Zone 4, vilket jag tror alla har, så kanske där?
 
Toppen