Senaste nytt

Vi som åker BA 787 Dreamliner till London

Någon som lyckats ta fram PNR?
CMT säger att jag inte finns i bokningen samt inget på ba.com

Jag har PNR men slår jag in den tillsammans med ditt efternamn får jag inte upp något, misstänker att något sker i bakgrunden.


...så om man inte fått något mail ännu så får man inget!?

Tjugo personer har fått fakturor men inte alla har betalat. Det finns en deadline att betala och när den löper ut fyller vi på med personer från standby-listan. Det är alltså inte klart ännu.


Ok, ser ut som "inner-circle"...jaja, jag kan ju som tur är boka en egen biljett och köpa min plats på samma flight!

Jag skulle säga att minst hälften resenärerna är sådana som inte åkt med tidigare. Urvalet gjordes helt baserat på status i kombination med valet av klass. En person som hade lägre status men valt World Traveller Plus hade större chans att åka med än om han/hon valt endast Club World där efterfrågan var störst (alla ville åka ClubWorld).


Övertygad om att urvalet skett på affärsmässiga grunder på stark inrådan av BA. :)

Passagerarlistan gick till flygbolaget för godkännande innan vi fick biljettera. Det finns anledningar till detta internt på flygbolaget eftersom dom ska motivera vissa aktiviteter och budgetar etc.


Funderar på det här med mixade klasser. Ska alla som har CW-biljetter "dela" plats med de med WT+?
Kommer "arrangemangsledningen" att para ihop delandet, eller är det upp till individuella initiativ?

Vi vet vilka som begärt mixed class och kommer informera dessa redan på Arlanda. Sen får ni göra upp sinsemellan vilken sektor ni sitter i Club samt WT+. Vi utgår från att alla löser det :)

Jag har en lista på ett antal "matchade" par som jag kommer kontakta för att lösa mixade klasser. Som exempel kommer Jacob och Herro flyga CW/WT+ alternativt på sträckorna. Det gick inte att lösa mixade klasser rent tekniskt men när urvalet av resande gjordes tog vi hänsyn till den som valt mixade klasser då vi vill att så många som möjligt får testa Club World respektive World Traveller Plus - det är halva poängen med denna resa.


Kopiera och fyll på nedanstående, sedan pusslar vi ihop så att totala glädjen/nyttan maximeras.

Kan gästa in på Arlanda
gdaily (från c:a 16.00, är flexibel)

Vill bli ingästade på Arlanda


Kan gästa in i London
gdaily: Kan gästa in i Galleries South. Vill bli ingästad i First Lounge dock
doc: Kan gästa in i First Lounge

Vill bli ingästade i London
henke12
gdaily (till First Lounge)

Jag tror inte ni kommer behöva gästa in någon överhuvudtaget, ta det lite lugnt med det :)
 

agehall

Medlem
Jag tror det finns duschar på LHR. Det finns garanterat i någon *A-lounge iaf, så om de inte finns i SAS-loungen lär de väl finnas i SQ-loungen.
 

Jonas C

Medlem
Jag har en lista på ett antal "matchade" par som jag kommer kontakta för att lösa mixade klasser. Som exempel kommer Jacob och Herro flyga CW/WT+ alternativt på sträckorna. Det gick inte att lösa mixade klasser rent tekniskt men när urvalet av resande gjordes tog vi hänsyn till den som valt mixade klasser då vi vill att så många som möjligt får testa Club World respektive World Traveller Plus - det är halva poängen med denna resa.

Du menar alltså att Jacob vid något tillfället inte kommer att befinna sig i en premiumkabin? ;)
 
Toppen