Senaste nytt

Vi som åker BA 787 Dreamliner till London

Malu

Medlem
Funderar på det här med mixade klasser. Ska alla som har CW-biljetter "dela" plats med de med WT+?
Kommer "arrangemangsledningen" att para ihop delandet, eller är det upp till individuella initiativ?
 

Concorde

Founding Member
Vi vet vilka som begärt mixed class och kommer informera dessa redan på Arlanda. Sen får ni göra upp sinsemellan vilken sektor ni sitter i Club samt WT+. Vi utgår från att alla löser det :)
 

agehall

Medlem
Själv bor jag helst på ett Hilton. Någon mer med denna preferens?

Jag bor gärna på Hilton och blir gärna gästad dessutom på vägen hemåt!

Jag har bokat in mig på Double Tree Tower of London som är rätt billigt och inte allt för långt bort från city med tuben. Funderar dock på om man ska ta första natten ute på LHR för att få en stay till, men det beror ju lite på vad som händer den kvällen...
 

Traveller

Medlem
Jag har bokat in mig på Double Tree Tower of London som är rätt billigt och inte allt för långt bort från city med tuben. Funderar dock på om man ska ta första natten ute på LHR för att få en stay till, men det beror ju lite på vad som händer den kvällen...

Blir nog Hilton för mig med
 

agehall

Medlem
Ska vi försöka samordna lite? Vad tittar herrarna på för Hiltons då? Själv resonerar jag som så att jag inte vill lägga allt för mycket på hotell då vi antagligen inte kommer att vara där speciellt mycket.
 

Traveller

Medlem
Kom just på att den här resan ju är en gyllene möjlighet för BA att statusmatcha mig och andra. Många turer till London blir det ju per år. Hoppas BC kan föreslå till BA att matcha oss som är med :)
 

doc

Medlem
Jag håller med agehall om att gärna hålla nere lite med hotellkostnaderna. Kan också tänka mig att bo på LHR någon eller båda nätterna beroende på hur programmet ser ut. Rabattkoderna på Hilton som finns i separat tråd kan ge rabatt på vissa hotell under helgen.
 

gdaily

Medlem
Kopiera och fyll på nedanstående, sedan pusslar vi ihop så att totala glädjen/nyttan maximeras.

Kan gästa in på Arlanda
gdaily (från c:a 16.00, är flexibel)

Vill bli ingästade på Arlanda


Kan gästa in i London
gdaily: Kan gästa in i Galleries South. Vill bli ingästad i First Lounge dock
doc: Kan gästa in i First Lounge

Vill bli ingästade i London
henke12
gdaily (till First Lounge)
 
Last edited:

Traveller

Medlem
Kopiera och fyll på nedanstående, sedan pusslar vi ihop så att totala glädjen/nyttan maximeras.

Kan gästa in på Arlanda
gdaily (från c:a 16.00, är flexibel)

Vill bli ingästade på Arlanda


Kan gästa in i London
gdaily: Kan gästa in i Galleries South. Vill bli ingästad i First Lounge dock
doc: Kan gästa in i First Lounge

Vill bli ingästade i London
henke12
gdaily (till First Lounge)

Vill gärna bli "ingästad" på ARN. Kommer dock vid 17.40 då jag landar från LHR på väg från CUR kl 14.05. Måste duscha...
 
Toppen