Vettigt hotell i Sundsvall?

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av flierman, 5 Juli 2021.

1. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hotell Södra Berget ligger väldigt fint, har dock aldrig bott där själv så jag kan inte uttala mig om rum eller service.

Tockstew gillar detta.
  2. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Instämmer. Har själv inte bott där men de jag känner som har bott där har varit mkt nöjda (OBS! pre-Covid). Nära till natur och grym utsikt, det enda negativa är väl avståndet till city.

Tockstew gillar detta.
  3. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra ställe om man uppskattar det du nämner. Borde passa @flierman som skall ta med hunden. Det borde vara tillåtet med hund på ett sådant ställe.
    Lite märkligt att man inte kan ha hund på Knaust när man red med häst i trappan på träpatronernas tid:rolleyes:

Sir Lemon, kakne, Tockstew och 2 andra gillar detta.
  4. Moco

Moco Medlem

Det öppnar ett helt nybyggt Clarion vid ån i aug/sept Clarion Hotel Sundsvall | Nordic Choice Hotels, tippar på att det kommer att innebära att de andra kedjehotellen kommer att behöva höja ambitionen något. Däremot är väl gamla Scandic City (numera Quality) relativt nyrenoverat?

Mr Basic gillar detta.
  5. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg trevligt ut. :)

6. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Best Western Baltic blev det för att avsluta tråden. Helt okej hotell, rummen inget speciellt alls men väldigt bra läge och otroligt bra personal tycker jag. Frukost bra och bra ordnat om man har med sig hund.

Sir Lemon, Tveket, Frisk78 och 1 annan gillar detta.
  7. Moco

Moco Medlem

Nu har Clarion Hotel öppnat också. Lär förmodligen vara det fräschaste hotellet under en period framgent, och med ett koncept liknande Post i Göteborg sett till bar/mötesplats.

Frisk78 gillar detta.
  8. kakne

kakne Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, rummen är ganska slitna och har låg standard. Lyhört. Till råga på allt dålig personal!

Moco gillar detta.
  9. Moco

Moco Medlem

Trist. Verkar däremot bli ytterligare ett nybyggt kedje-hotell i stan som, vad det sägs, ska presenteras inom kort.

10. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bodde på Quality Sundsvall 2020. Till min förvåning var själva rummet faktiskt hyfsat nyrenoverat, däremot vad badrummet någon rest från 80/90-talet. Ett acceptabelt hotell tycker jag, men inte mer

Sir Lemon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!