Senaste nytt

Vem vill med på middag ”post-BC.se 26/10 event” Stockholm?

jth

Medlem
Jag kan tyvärr inte vara med på efterkör eftersom jag nog kommer vara rätt sliten efter över 10 timmars bubbeldrickande och jag har en del åtaganden på söndag som kräver att jag är någorlunda presentabel. Dock är jag gärna med och fyller ut en taxi om ni behöver extra folk eftersom jag ändå ska in till stan!
 

Senator

Moderator
Jag kan tyvärr inte vara med på efterkör eftersom jag nog kommer vara rätt sliten efter över 10 timmars bubbeldrickande och jag har en del åtaganden på söndag som kräver att jag är någorlunda presentabel. Dock är jag gärna med och fyller ut en taxi om ni behöver extra folk eftersom jag ändå ska in till stan!

Jag har tagit bort dig från bokningen, men vi ses snart i alla fall :)
 

pitch

Medlem
Jag kan ju säga att kvällen fortsatte en bra bit för några (ganska precis 2) av oss när dom flesta tog en tidig kväll efter middagen.

Oj oj, säger jag bara. När man får idka fickarkeologi dan efter för att lista ut hur kvällen slutade så var man ute lite för länge. Till exempel sa en ficka att jag pinsamt nog gick till McDekis för första gången på sådär 5 år (tillplattad cheeseburgare sparad inför sämre dar, tydligen). Resten av fickorna sa att det var mycket gratisdricka under dagen (cash överallt, till och med kvar i plånboken!)
 
Toppen