Senaste nytt

Vem vill med på middag ”post-BC.se 26/10 event” Stockholm?

Senator

Moderator
Så, 23 personer är på! Vad kul!

När jag är åter från PRG i morgon går jag förbi Ciao Ciao och hoppas ge sista listan av deltagare. Meddela ändringar tills dess :)
 

Senator

Moderator
Jag har fått ett erbjudande på att chartra en buss från Arlanda. Vi tittar på en kostnad om vi är 20 personer på ca 180kr som jag avrundar till 200kr då några säkert faller bort under resan... :)

Ja eller Nej?
 

agehall

Medlem
Det verkar inte bli ett supererbjudande. Det är nog smidigare att bara köra AEX med deras grupperbjudnanden för fyra personer (det gäller väl än!?). Annars får du en massa extra administration och rätt vad det är så är vi så få att vi får betala 300kr/person istället...

Så jag röstar nej.
 

Senator

Moderator
Det verkar inte bli ett supererbjudande. Det är nog smidigare att bara köra AEX med deras grupperbjudnanden för fyra personer (det gäller väl än!?). Annars får du en massa extra administration och rätt vad det är så är vi så få att vi får betala 300kr/person istället...

Så jag röstar nej.

Jag tycker i så fall 5-6 taxi med Kurir som jag har avtal med är bättre och det blir ca 125kr per person med 4 i bilen. Min rädsla är att vi sprids ut och det tar lång tid innan vi får ihop gruppen. Visst det finns billigare sätt, men jag vill hålla ihop gruppen på ett smidigt sätt, och det du beskriver blir en mardröm sen från AEX till Odenplan där vissa vill åka taxi, andra tunnelbana etc...
 

telelina

Medlem
Jag tycker i så fall 5-6 taxi med Kurir som jag har avtal med är bättre och det blir ca 125kr per person med 4 i bilen. Min rädsla är att vi sprids ut och det tar lång tid innan vi får ihop gruppen. Visst det finns billigare sätt, men jag vill hålla ihop gruppen på ett smidigt sätt, och det du beskriver blir en mardröm sen från AEX till Odenplan där vissa vill åka taxi, andra tunnelbana etc...

Ja tack till gemensam transport till stan, taxi eller buss kvittar mig. :)
 
Toppen