Vem hyr bil från Mabi?

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Morgan, 30 Juli 2013.

1. flybob

flybob Medlem

Jobbet har avtal med Mabi och hyr alltid där.

2. LiiaC

LiiaC Medlem

Har hört att man kan förhandla sig fram till ett mycket rabatterad låntidshyresavtal.

3. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Jag är en sån som gärna har företagets eller hyrbilsfirmans logo på min bil. Low profile är inget fel på.

4. Simon

Simon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi hyr bara genom Mabi på mitt jobb och har fått riktigt fina avtalspriser, och så både kör de ut och hämtar bilen så jag vet inte ens var de har sitt kontor. Det enda negativa är att de inte är toknoga med tiderna, om jag aviserat att jag vill ha bilen till 12:00 kan de lika gärna hämta den 15:00.

5. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tragiska är att det inte bara är på små orter avundsjukan hägrar. Vissa prospekts/kunder kan dessvärre ha en speciell syn på vilken bil en konsult/säljare åker i.

Z4 sDrive 3,5is - Och hade dem inte sett Sixt-skylten ger jag mig sjutton på att jag stämplats för gott :rolleyes:

6. FrontX

FrontX Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mabi har inte så mkt som ingen annan har. Dem marknadsför ju sig med "Vanliga och ovanliga bilar". Men så ovanliga tycker jag inte dem är. Dem skulle nog kunna locka fler om dem satsade på just det...lite ovanligare bilar, som ingen annan har. Finns många snygga bilar nuförtiden. En R8 är säkert snabb, men att det inte ingår fri körsträcka samt att självrisken är ljöligt hög lockar iaf inte mig

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!