Concorde
Founding Member
Har ju varit anti-SAS i många år då dom som regel varit dyrare och överlag erbjudit ett sämre paket än konkurrenterna för mina resmönster, samt att Eurobonus inte varit ett vidare bra bonusprogram.
Nu verkar det som man säljer helt ok prissatta PLUS biljetter inom Europa, varav beslut togs att ge dom en ny chans. Lägg till att deras nivåer för att nå Silver, Guld och Diamond känns rimliga i relation till flygande och utgifter, framför allt jämfört med Miles and More som är en skandal. 100 sektorer i semi-flex till Warszawa a ca 2400SEK styck räcker inte på länga vägar till Senator.
So what gives? Bokade 16 plus segment under fyra veckor, allting ARN-CPH-WAW och detta till säkert 20-30% lägre pris än LO's direkt flighter i Semi-flex monkey.
Har jag förstått det hela korrekt att på alla flyg oavsett flygplats kommer man få; Fast Track, SAS/Business Lounge, måltider och dricka och 3000 poäng per segment?
Välja säten fick jag göra gratis på 738, någon enstaka 736 (usch) samt CRJ900.
Detta skulle man kunna leva med.
Något annat att ha i åtanke eller smarta tips?
Nu verkar det som man säljer helt ok prissatta PLUS biljetter inom Europa, varav beslut togs att ge dom en ny chans. Lägg till att deras nivåer för att nå Silver, Guld och Diamond känns rimliga i relation till flygande och utgifter, framför allt jämfört med Miles and More som är en skandal. 100 sektorer i semi-flex till Warszawa a ca 2400SEK styck räcker inte på länga vägar till Senator.
So what gives? Bokade 16 plus segment under fyra veckor, allting ARN-CPH-WAW och detta till säkert 20-30% lägre pris än LO's direkt flighter i Semi-flex monkey.
Har jag förstått det hela korrekt att på alla flyg oavsett flygplats kommer man få; Fast Track, SAS/Business Lounge, måltider och dricka och 3000 poäng per segment?
Välja säten fick jag göra gratis på 738, någon enstaka 736 (usch) samt CRJ900.
Detta skulle man kunna leva med.
Något annat att ha i åtanke eller smarta tips?