Senaste nytt

Varning - AVIS saknar helt kundtjänst i Sverige

danielhog

Medlem
@Samosaguas Den är tyvärr stängd vad jag fick info om för ca 6 månader sen. Då pratades det snabbt om något med Åhlénsgaraget, jag vet inte om det kommit till någon annan lösning. Hopplösa att få tag i på telefon tyvärr.
 

Bridgeman

Medlem
Råkade ut för liknande i december. Trotts voucher blev jag debiterad hyra. Av en slump tittade jag på kontot och såg då att de dragit hyra för inte tre dygn utan fyra. Sedan började väntan i telefon efter åtskilliga timmar lyckade jag komma fram och berättade om mitt dilemma. För att åtgärda detta tog det fram till mars för att få rätsida på eländet. Har ännu en voucher men vet ej om jag ska utnyttja denna. Men det är kanske det som AVIS strävar efter att man inte ska utnyttja dessa vouchers?
 

pswe

Medlem
Råkade ut för liknande i december. Trotts voucher blev jag debiterad hyra. Av en slump tittade jag på kontot och såg då att de dragit hyra för inte tre dygn utan fyra. Sedan började väntan i telefon efter åtskilliga timmar lyckade jag komma fram och berättade om mitt dilemma. För att åtgärda detta tog det fram till mars för att få rätsida på eländet. Har ännu en voucher men vet ej om jag ska utnyttja denna. Men det är kanske det som AVIS strävar efter att man inte ska utnyttja dessa vouchers?
Hopplöst när det strular...men tror nog du ska våga, det står 0,01 SEK på kontraktet om du bokar med vouchern så kolla där innan du rullar iväg att det blivit rätt.

Deras sätt att dela ut vouchers är för övrigt i sig ett mysterium, jag har fått fyra nu under senaste året, senaste kom igår, det blir sammantaget en bra rabatt i slutändan på årets hyror.
 

Homer

Medlem
24:e mars skickade jag en e-post till svensk kundtjänst
4:maj fick jag svar, från dansk kundtjänst, Jeg beklager det sene svar

Ungefär samtidigt skrev jag till de som hanterar poängkreditering i Ungern
de svarade efter ca 1 vecka och poäng var som oftas på kontot innan jag fått svaret.
 
Toppen