Senaste nytt

Varmgaraget på Stockholm/Arlanda under SkyCity

Flisan

Ny medlem
Har precis bokat 18 dagar i dec för endast 1335:- Benstocken skulle ha 1200 för samma med framkörning (varm bil vinter). Sanslöst bra pris tycker jag för att kunna sätta sig direkt i en varm bil, några minuters promenad från terminal 5.
 
A

Aurora

Guest
Nå gjelder det nok ikke for medlemmene her inne, men tenk at der finnes folk som er villige til å betale 1500kr for at bilen skal få stå i en varm garage - men å betale noe mer enn 499kr tur/retur for den tilhørende flyreise på 3 timer til London er uaktuelt... :( Garagen trenger litt asfalt og et lufteanlegg.... Hva trengs for en flygning o_O Det er litt sykt å tenke på, i så perspektiv!
 

Andreas Q

Medlem
Det är ganska så suspekt att det skall vara så dyrt att parkera på flygplatser. Varmgarage och hiss upp i Sky City är ju rena premiumupplevelsen jämfört med all annan parkering på ARN och jag betalar glatt. När jag däremot får betala 150kr/dygn för att stå på en obevakad asfaltplätt vid en svensk småstadsflygplats känner jag mig blåst.
 

jth

Medlem
Är lite irriterad på att behöva ange registreringsnummer vid bokningstillfället. Då vi har fler bilar i familjen och byter med lite tätare intervall än många andra kan det vara svårt att veta vilket registreringsnummer bilen vi till slut kör till Arlanda har för nummer... Ett bokningsnummer att mata in vid ankomst vore mycket smidigare.

Jag vet att det är ett sent svar till ovanstående, men det går att byta regnummer efter att man bokat. Jag fick göra det nyligen då det blev lite oplanerad service på "första-bilen" :)
Dessutom är det ju rätt smidigt med regnumret eftersom kamerorna scannar av det och öppnar bommen direkt, inget fippel med att slå in kod eller bokningsnummer numera...
 
Toppen