Senaste nytt

Varför kan jag inte checka in online hos Turkish Airlines?

PYRZ

Medlem
Kan man gå direkt till gaten på arlanda med mobilt Boardingpass från Turkish Airlines?
Förutsatt att man bara har handbagage.

Det kan du göra. Tänk på att de brukar sätta "cabin bag" etiketter vid incheckningsdisken och ibland kan de vara jobbiga vid boarding om du inte har denna etikett. Har du en "normal" kabinväska så ska det inte vara nåt problem dock.
 

Glenn E

Medlem
Det kan du göra. Tänk på att de brukar sätta "cabin bag" etiketter vid incheckningsdisken och ibland kan de vara jobbiga vid boarding om du inte har denna etikett. Har du en "normal" kabinväska så ska det inte vara nåt problem dock.
Jag har normal kabinväska + liten ryggsäck och flyger business.:)
 

rvarttinen

Medlem
Haha, det här forumet är det bästa som har hänt sedan sliced bread!!! Det funkade!!! Tusen tack!!!

Gjorde precis detta i veckan som gick - TK:s bokningsref. fungerade. Dock MLE - IST gick inte checka in online, men väl IST - ARN. Nåja allt löste sig på flygplatsen och fick bagaget incheckat hela vägen hem ...
 

Jonas C

Medlem
Jag råkade ut för krångel i transfer på IST när jag reste på mobilt boardingkort. Så jag föreslår annars att du plockar ut riktiga boardingkort från automaten eller i gaten.
 

Glenn E

Medlem
Så jag checkade in online och det hade varit tillräckligt ifall jag blev sen men det blev jag inte och jag gick till incheckningsdisken på Arlanda för att få boardingkorten utskrivna och frågade på chans om det fanns något ledigt säte på de 2 första raderna och det fanns det trots att det visat fullt 2 timmar tidigare då jag checkade in online.
Första klass säte med andra ord från Istanbul till Bangkok.:cool:
ANA pyjamasen kommer till nytta.
 
Toppen