Senaste nytt

Var ordnar jag nytt Eurobonuskort till maken?

Jadessa

Medlem
Ringde det numret David och hade 42 min väntan. Ringer SAS Italien på måndag så kanske de kan hitta honom någonstans.

Hur vill ni ha det i forumet, nya frågor - nya trådar? Eller kan jag fråga på om annat i samma tråd??
 

Traveller

Medlem
Ringde det numret David och hade 42 min väntan. Ringer SAS Italien på måndag så kanske de kan hitta honom någonstans.

Hur vill ni ha det i forumet, nya frågor - nya trådar? Eller kan jag fråga på om annat i samma tråd??

Sök gärna först för att se om du hittar passande tråd. Om inte så starta en i t.ex övrigt, SAS eller annat
 

agehall

Medlem
Tänkte dock lägga in hans gamla nummer så han får sina poäng som han kan peta över till mig ;)

Om du är så rik att du har råd att överföra EB-poäng, så kan du lika gärna köpa First-biljetter direkt eller varför inte bara köpa EB-poäng. Det är inte gratis att överföra dem direkt.

Hur vill ni ha det i forumet, nya frågor - nya trådar? Eller kan jag fråga på om annat i samma tråd??

Rätt ämne i rätt tråd, dvs handlar din andra fråga inte om hur man får tillbaka ett EB-nummer så är det en annan tråd som ska användas. Ev finns det redan relaterade frågor i någon existerande tråd och då kan du använda den. Annars skapar du en ny.
 

Jadessa

Medlem
Tack för all info .
Angående att föra över points, inga mängder med points och vill minnas att vid nåt tillfälle föra över gratis eller stark rabatterat.

Använder alltid sök först och man hittar väldigt mycket bra info.

Vill bara tillägga att jag löst mitt problem. Kom fram på det svenska numret ( kan det vara i Sveg?) efter 5 min väntan och en supertrevlig och serviceminded tjej fixade med alla mina frågor och samt går vidare och får mejl i början av nästa vecka. Samtalet varade i 20 min....
 

agehall

Medlem
Det var när de började med överföringar tror jag. Det kostar iaf €15/1000p, vilket jag tycker är på tok för dyrt för att flytta EB-poäng.
 

Totopez

Medlem
Jag skulle fixa ett kort till min dotter, hon inte använt det på några år och det var borta. Gick in på chatten, kom fram direkt, medarbetaren sökte på adressen och beställde ett nytt kort, som kom efter tre dagar. Extremt smidigt.
 
Toppen