Senaste nytt

Var flyger Lufthansa First Longhaul från Frankfurt

chazzie

Medlem
Jag har påbörjat lite förstudier inför när jag når upp i rätt antal poäng och det verkar finnas ganska juste tillgång på F till Houston, vilket ge en fin flygtid och goda möjligheter att fortsätta inom Nordamerika-zonen.
 
F

FCT

Guest
:cool::cool::cool:
Aha ditt referat gallde bara star alliance, forlat for jag drog in andra bolag. Sa vad ar da den stora skillnaden i markservice mot t.ex swiss (ja, just det 2-4-1), ana eller asiana? Porschen kor mig min sambo i till flygplatsen. For mig som hellre spenderar 12h i en bra produkt ombord an pa en flygplats ar iaf svaret enkelt.
Hela tråden handlar om vilka rutter man kan boka med 2-4-1 LH F, om du nu missat det?
Nåja, det är fredag så... jag låter dig hållas. :cool:
 

Brandten

Medlem
Hur ser den här ut nu när vissa rutter flyttats till München? Och finns liknande tråd / lista från München?

Har 3 vouchers som jag försöker boka upp nu (tråd kommer imorgon) :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Senator

Moderator
Hur ser den här ut nu när vissa rutter flyttats till München? Och finns liknande tråd / lista från München?

Har 3 vouchers som jag försöker boka upp nu (tråd kommer imorgon) :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Inga rutter flyttas till MUC, men däremot har Lufthansa flyttat 5 ex av A380 till Munchen som kommer stationerades från nästa vecka:
Lufthansa Group | Newsroom : Lufthansa A380 in Munich: Take-off from 25 March 2018

Hong Kong, Beijing och Los Angeles gynnas av detta.
 
Toppen