Senaste nytt

Vad väljer man? Norwegian eller Lufthansa?

Ser inte problemet. Är det så svårt att förstå att LH är det enda riktiga valet?

Problem och problem.
Reser jag med LH åker jag själv ner, inte för att det spelar mig så stor roll men det är ju en hel del trevligare att åka med resterande.

Nu blev det LH ändå men så givet kändes det inte, även om resan till BCN är relativt kort. :)
 
Last edited:

Mikael

Medlem
Det är ett ständigt besvär att behöva åka med icke-medvetna resenärer. :) Det finns alldeles för många som vill åka med Norwegian och Ryanair.
 

agehall

Medlem
Dessa bekanta är icke medvetna resenärer.. så mycket kan jag delge dig. :cool:
Mera punkt A -> punkt B, sen klart slut.

Jag avsåg mer att du ens övervägde att resa tillsammans med dem på DY... Om någon annan vill göra dumma saker, så brukar jag upplysa dem om att det är puckat, men inte hindra dem. Däremot får de genomföra aktiviteten utan mig. ;)
 
Jag avsåg mer att du ens övervägde att resa tillsammans med dem på DY... Om någon annan vill göra dumma saker, så brukar jag upplysa dem om att det är puckat, men inte hindra dem. Däremot får de genomföra aktiviteten utan mig. ;)

Dessa människor som vill ta sig från punkt A -> punkt B så billigt som möjligt förstår ju inte detta med FFP, poäng hit och dit.
Brukar heller inte orka förklara allt när det kommer till FFP utan jag brukar bara hitta på någon simpel anledning till varför man tar det flyget..

Man framstår väl som en enstörning ibland skulle jag tro.. men vad gör det när man sitter där i C och F över atlanten sedan? :cool:
 

Adamsson

Medlem
Mina f.d vänner slutade att resa ihop med mig för att jag inte ville resa med "det billigaste och snabbaste". :)
 

Johannes

Medlem
Har åkt DY GOT-BCN två ggr bra billigt och gratis wifi. inte är det så illa. Men som sagt från ARN hade jag åkt något annat som går direkt.
 

henrik l

Medlem
Dessa människor som vill ta sig från punkt A -> punkt B så billigt som möjligt förstår ju inte detta med FFP, poäng hit och dit.
Brukar heller inte orka förklara allt när det kommer till FFP utan jag brukar bara hitta på någon simpel anledning till varför man tar det flyget..

Man framstår väl som en enstörning ibland skulle jag tro.. men vad gör det när man sitter där i C och F över atlanten sedan? :cool:

Helt sant, dom fattar antagligen inte hur du kan åka första klass över Atlanten eller till Asien, eller hur du kan komma in iloungen:D
 
Toppen