Senaste nytt

Vad tycker ni om nya glasen i SAS lounger?

Jacob

Medlem
Vet inte om detta funnits tidigare (inte alltid jag kollar runt så noga) men nu finns en infoskylt om de nya glasen och att de är för alla typer av drycker.

De är för övrigt från Orrefors och designern Ingegerd Råman. Orrefors Pulse kallas serien.

SAS-Gold-Lounge-Arlanda-nya-glas-720x470.jpg
 
Jeg håber "forsøget" er succesfuldt. Glassene i København er ganske slidte og det ville være positivt med lidt større glas.
 

Agö

Medlem
Vet inte om detta funnits tidigare (inte alltid jag kollar runt så noga) men nu finns en infoskylt om de nya glasen och att de är för alla typer av drycker.

De är för övrigt från Orrefors och designern Ingegerd Råman. Orrefors Pulse kallas serien.

SAS-Gold-Lounge-Arlanda-nya-glas-720x470.jpg
Riktigt snygga glas.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Skulle vara kul att få info om svinnet :D Gillar glasen förövrigt!
 

maswan

Medlem
Blir fortfarande besviken varje gång jag är på loungen i CPH och får de "gamla" glasen.

Ja, samma här fast Oslo!

Pratade också med en förstagångsbesökare på Arlanda som hade varit där ett par timmar för några veckor sedan som pratade om att glasen var fina och hur det var rusning för att få tag på dem istället för att behöva nöja sig med de sämre glastyperna i loungen.

Lite besviken över att de inte finns i diamond goodie bag, där skulle vi prata incitament om att nå upp till poäng/segment. :)
 
Ja, samma här fast Oslo!

Pratade också med en förstagångsbesökare på Arlanda som hade varit där ett par timmar för några veckor sedan som pratade om att glasen var fina och hur det var rusning för att få tag på dem istället för att behöva nöja sig med de sämre glastyperna i loungen.

Lite besviken över att de inte finns i diamond goodie bag, där skulle vi prata incitament om att nå upp till poäng/segment. :)
Överlag borde SAS erbjuda sådant som de ändå köper in, till goodie bagen. SAS har säkerligen ett bra inpris på glasen
 

fcx

Medlem
Lite besviken över att de inte finns i diamond goodie bag, där skulle vi prata incitament om att nå upp till poäng/segment. :)

Överlag borde SAS erbjuda sådant som de ändå köper in, till goodie bagen. SAS har säkerligen ett bra inpris på glasen

Jag har föreslagit att "midjeglasen" ska in i goodie bag, och jag fick ett icke-standard svar från SAS om att de tyckte att det var en mycket bra idé. Sedan hände ingenting.

Fler får gärna maila SAS i samma ärende, så kanske det blir lite tryck :)
 
Toppen