Senaste nytt

Vad tycker ni om nya glasen i SAS lounger?

maswan

Medlem
Glasen ser helt OK ut, men varje gång jag ser den här tråden dyka upp i listan över nya inlägg så reflekterar min hjärna bara över hur fantastiskt mycket bättre den här tråden vore om den hette "Vad tycker ni om nya glassen i SAS lounger?"...

Ja! Swiss har sina Mövenpickstunder, varför kan inte SAS ha SIA-stunder? :)
 

Thornado

Medlem
...och det är ju ingen risk att någon stjäl med sig lite glass i handväskan heller :)

Sett i fast track security på ARN T5: "Varför har du med dig en kylväska med kylklampar in genom säkerhetskontrollen???"
- "Eh.... Jag ska till SAS Gold Lounge...."
 

maswan

Medlem
Nu har jag fått testa de här glasen också ett par gånger (läste nyhetsposten från inrikesloungen med platsmuggar..) och de var riktigt fina och rymliga. Betydligt bättre än de gamla raka glasen, jag hoppas att de får vara kvar.

Och jag ska lägga till att äppelkakan igår eftermiddag var riktigt saftig och god, klart över förväntan!
 

brykthed

Medlem
Sitter nu på Arlanda T5 och har sett och hört två utländska besökare fråga efter "vinglas". De står vinglas på fot som dekoration längs väggen, men det är inte helt lätt att veta att de nya glasen utan fot även är avsedda som vinglas. Men jag är positiv! De rymmer mycket och är rätt trevliga i fasonen. Har provat både äppeljuice och rödvin i dessa glas.
 
Toppen