Senaste nytt

Vad ska vi göra efter Corona ?

Flying Finn

Medlem
Det blir intressant att se kommer BA nästa vecka med några förändringar till Executive Club p.g.a. nuläget. I fall alla medlemsår förlängs med ett år, så tror jag att jag kommer nå GGL ett medlemsår tidigare än vad jag tänkt mig. :) För övrigt har jag inte ännu funderat så långt in på 2021. Mycket beror på hurdana t.ex. reor är på kommande.
 

Mr Planning

Medlem
Längtar till denna galenskap är över, känns overkligt just nu.

Har redan 5 semester resor bokade mellan påsk-September, och ytterligare 1 i Januari.

Så förhoppningsvis åka på så många av dom planerade resorna som möjligt, och sedan planera nya!

Att resa mer är precis vad världen behöver när detta är över :cool:
 

011430121

Medlem
Vi skall först börja bo på hotell, se till att börja ät måltiderna på kaffer och restauranger, boka resor så att turist och besöksnäringens arbetstagare får tillbaka sina jobb, det kommer vi alla att tjäna på.
Natuligtvis skall vi börja tänka mer på varandra och inte sätta egot först.
 

ACervin

Medlem
Hoppas verkligen komma ifrån Australien i juli för lite sommar i Sverige. Sen hoppas vi på Sydafrika i november. Inga bokningar ännu. Men man kanske skulle boka i alla fall. Risk att flygkapaciteten inte matchar ökad reslust när restriktionerna släpper med höga priser som följd??
 

bankb

Medlem
Bästa tråden jag sett på länge! Bra initiativ att starta den!

Vi skulle ha åkt på vår årliga Thailands resa i onsdags. Så den står högst upp på agendan så fort världen öppnar upp sig igen! Blir till att packa ner lite mer regnkläder hoppas vi då vi vill åka snart!

I tjänsten så blir det en tripp till Korea så snart det går, vi har ett gäng som jobbar där och som har kört hemifrån de senaste fem veckorna. Så ser verkligen fram emot att få åka ner och träffa gänget. Har alltid åkt *A men tänkte offra ett gäng möjliga poäng för att prova QSuite.

Sen har jag planerat att överraska sambon med hennes första First när hon fyller år i sommar.

Men vi får se när världen drar igång igen. Ju förr desto bättre!
 
Toppen