Vad serveras i SAS Loungen idag?

Diskussion i 'Lounger' startad av Jonas C, 19 Oktober 2015.

1. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Amex Guld är verkligen guld värt i dessa dystra tider...

A8DB62FB-1CC6-4EB8-B7E7-B585CC4F5B20.jpeg

Var dock hungrig efter min kycklingsallad så tog en tonfiskmacka och ett glas ”full fat” Coke som vissa kallar det. Mackan var torr, men smakade okej. Lite märkligt att de inte är inplastade med tanke på ”trygghet” osv osv...

357A0A5B-FF47-4219-9A4F-58F81D4CBAAA.jpeg

Last edited: 15 Oktober 2020
    Gru gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tolkar det som att det är en macka som man tagit i SAS loungen (och tog med sig to go maten från Pontus dit)

Sir Lemon gillar detta.
  3. igelkotten

igelkotten Medlem

Insåg det själv och raderade inlägget, men du var för snabb :)

palmen gillar detta.
  4. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter i T5 nu. Tyvärr verkligen bedrövligt... En mini-Yoggi är ju ok, men dessa torra trekantsmackor är ju helt usla. Samt billigaste müslin, lite gröt och inget mer typ. Är ju inte så att man inte FÅR servera bra frukost, bara snålhet inte corona. ...

5. Rickard Holmberg

Rickard Holmberg Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Guldloungen på Arlanda T5 är tommare än jag nånsin sett den. Lunchmaten är inte bättre än frukosten.

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      108,9 KB
      Visningar:
      224
  6. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    ”Snålheten” är väl ett sätt att överleva ekonomiskt. Man har skurit ner på allt där det går. Tror jag står ut med det till dess att allt återgår till det normala. Annars kan man ju alltid byta bolag igen.

ResenärenLars och HMJ gillar detta.
  7. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad serverar SAS i sina lounger nuförtiden? Är det fortfarande torra smörgåsar och alkoholförbud eller har man bättrat på utbudet?

8. Thornado

Thornado Medlem

Vet inte exakt hur det ser ut nu, men veckan innan jul var det en sorts "minijultallrik" med köttbullar, rödbetssallad, rödkål, och brysselkål.

E0ABD287-C651-40F3-9F23-3BD4DB57E659.JPG

9. Osten

Osten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Under gårdagen när jag besökte SAS loungen i Köpenhamn, var det totalt "Ät och dryck - Förbud" alltså ingen servering eller medhavd mat fick förtäras. Det som "serverades" var små påsar med nötter/kakor samt juice eller vatten på vägen ut från loungen.

10. Bulle

Bulle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har update hur det ser ut i loungerna på Arlanda i nuläget?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!