Senaste nytt

Vad kostade en viss biljett i december 2019?

mha321

Medlem
[mention]AABack2ARN [/mention], du är mycket nära i din spekulation.

Kunden/arbetsgivaren säger sig nu i efterhand ha funnit ett lägre pris än det jag bevisligen betalade för samma rutt/datum/tid.

Jag tror - och era svar stärker mig i min tro - att det är omöjligt åtminstone för oss vanliga dödliga att hitta ”förflutna” verkliga priser och att kunden/arbetsgivaren har antagit att samma flight kostar lika mycket/litet oavsett veckodag/datum...

Tack för era svar!
Någon annan som bokat i princip samma biljett vid samma tillfälle kanske. Nu kan det ju räcka med sekunder innan priset ändrar sig om de tar sista i en fare bucket till exempel, men det är det ju inte alla som fattar...
Jobbigt med kunder som har för mycket tid....max borde väl ligga på 4-5k med några veckors framförhållning.
Faktiskt. För mig personligen skulle det spela stor roll om det var min arbetsgivare eller en kund. Men in båda fallen handlar det om förtroende - och uppenbart avsaknad av sådant.
 

ante_77

Medlem
[mention]AABack2ARN [/mention], du är mycket nära i din spekulation.

Kunden/arbetsgivaren säger sig nu i efterhand ha funnit ett lägre pris än det jag bevisligen betalade för samma rutt/datum/tid.

Jag tror - och era svar stärker mig i min tro - att det är omöjligt åtminstone för oss vanliga dödliga att hitta ”förflutna” verkliga priser och att kunden/arbetsgivaren har antagit att samma flight kostar lika mycket/litet oavsett veckodag/datum...

Tack för era svar!
Be kunden/arbetsgivaren skicka den informationen åt dig.
 
Toppen