Senaste nytt

Vad köper ni under "Dubbelpoäng"-helgen?

Sakoz

Medlem
Tyvärr tog inte Bygg Max Diners, iaf inte här i min hemstad. Idag ska jag gå ner på stan och köpa några presentkort på Åhléns, Clas Ohlsons samt Friskis & Svettis.
 

Sakoz

Medlem
IMG_0308.jpg

Morr x2!

Coop gav mig någon nedrans rabatt på Kellogs Energy Bars, jag skulle ha tagit några Gainomax istället :) Jag hade lite bråttom till träningen men valde medvetet Coop som tar Diners trots att det blev en omväg.

Och Apple Shop tar inte Diners, Morr Morr igen! ;)
 

Bringman

Medlem
Någon som vet om Willys Hemma tar Diners? Jag vet att de inte tar Amex man har någon anledning aldrig testat med Diners kortet.
 
För min del så blev det 22 m3 pergo. Planerar lägga golv i köket under semestern. Frugan som alltid tycker jag gör alla inköp i sista stund var riktigt imponerad över min framförhållning... :cool:
Sen passade jag på och betalade sommarsemestern också.

Totalt blev det inköp för 20 Tkr sen i torsdags, hyfsat nöjd :)
 

mry

Medlem
Jag har såvitt jag kan se lyckats handla för 49 929,02 kr och det blir väl nästan 15 000 poäng om jag räknar rätt.

Det vart många presentkort, datorprylar samt lite flygresor och hotell. Sen betalade jag lite framtida räkningar med.

Hoppas bara alla betalningar går in i perioden nu.
 
Kollade mitt saldo nu.
I princip alla min inköp på ca 35k har bokförts den 30:e, trots att dom är gjorda den 27:e.
Sån blåsning detta. Varför inte bara räkna på inköpsdatum, jag kan ju omöjligt styra bokföringsdatum.
Kasst av MC tycker jag.
 

palmen

Moderator
Jag noterade också att alla köp gjorda på fre-sön hamnar på måndagen, detta måste dom ju dock fixa så man får poäng, annars kunde de ju skriva att det enbart gällde för inköp på torsdagen. Går man igenom sina transaktioner så hamnar aldrig köpen på fre-sön.
 

rob74

Medlem
Ja, det skulle ju vara lagom surt om inte håller isär transaktions- och bokföringsdatum. Handlade mycket under helgen med MC/DC och blir inte glad om det strular.
 
Toppen