Senaste nytt

Vad köper ni under "Dubbelpoäng"-helgen?

rob74

Medlem
Det blev en välbehövlig bäddsoffa för 8.794 kr också på MasterCard...
Lite trist att IKEA inte tar Diners när man beställer online. :(
 
Finns inte mycket som är gratis men om man kan få lite poäng när man ändå ska betala räkningar så piggar det ju upp lite. Väntar dock på att Amex och/eller Diners blir anslutna.

Well, det är gratis att betala räkningarna via internetbanken.
Va jag menade var att man genom att använda betalo får betala 250 kr för 3000 poäng.
Om man köper t.ex en soffa så är det ju handlaren betalar avgiften.
 

OliT

Medlem
Well, det är gratis att betala räkningarna via internetbanken.
Va jag menade var att man genom att använda betalo får betala 250 kr för 3000 poäng.
Om man köper t.ex en soffa så är det ju handlaren betalar avgiften.

Och avgifterna betalar du (eller den som köper) genom handlarens marginaler på soffan. Dessutom kanske du köper en dyrare soffa än vad du tänkt dig, eller byter soffa utan att du egentligen behöver det. Då är du helt plötsligt back en massa tusenlappar för att få lite extra poäng.
 

Perra

Medlem
Hittills har det blivit lite hotellbokningar och hyrbil inför kommande semestrar. Även tagit mig i kragen och köpt en extern hårddisk så att jag kan tömma och slänga den gamla datorn. Bra med såna här kampanjer, tar jag tag i saket och ting ;)

Imorn hoppas jag kunna inhandla 2 nya kostymer.
 

erhel

Medlem
Har passat på att shoppa en vårgarderob på NK där i princip alla tar Diners. Perfekt att de också har dubbla poäng för NK Nyckeln fram till den 30:e. :D
 
Toppen