Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

Diskussion i 'Övrigt' startad av Marcus01, 28 Juni 2011.

1. BjoernBjoern

BjoernBjoern Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    25årig Stockholmare som numera är bosatt på baksidan, i Göteborg. Jobbar i Karlskrona och ska till hösten gå vidare och färdigutbilda mig till Sjöingenjör, i Kalmar. Har verkat till sjöss sedan studenten, både i yrket och under utbildning. Blir således en del resande både privat och jobbrelaterat :)

Tack vare allt läsande här på forumet har jag insett att jag har mycket att hämta bara genom att byta kort och handla mer 'medvetet ;) Har fram tills nu använt mig av SJ Prio Mastercard, men tycker avkastningen är lite för dålig.. Så har nu växlat över till Sas Amex premium, antagligen början på ett djupt kaninhål :cool:

Nästa resmål utanför Sverige blir förmodligen Minsk, något som jag tänkt på länge, men nu har fått mer vatten på min kvarn i och med den eminenta reserapporten här på forumet.

Sällar mig till hyllningskören för detta forum, hög nivå och extremt hög kompetens! :)

Hälsningar
    Joachim

2. MrDollar

MrDollar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen!
    Härlig profilbild du har!

011430121 och BjoernBjoern gillar detta.
  3. Tonton

Tonton Medlem

Välkommen hit! Rolig att se nya medlemmar i samma ålder :)

Patrik Rosenlöv och BjoernBjoern gillar detta.
  4. Jompa

Jompa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    27 år från norra sthlm här! Jobbar på en av Sveriges storbanker, reser tyvärr inget i tjänsten...än. dock har jag genom businessclass samlat ihop 220 000 eurobonuspoäng och 2 st 2-4-1 vouchers. Min nästa resa blir troligtvis till Tokyo, om jag hittar någon trevlig routing. Det kommer bli min första long haul i business, vilket ska bli trevligt. Tack för ett bra forum!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!