Senaste nytt

Vad händer med SAS Hong-Kong planer?

Fredrik

Medlem
Jag är inte så intresserad av när biljetterna släpps utan vilket som är första datum för linjen. Mitt intjänandeår går ut sista september och skulle gärna få in en sväng till HKG för att tjäna ihop till de sista nödvändiga statuspoängen.
 

fcx

Medlem
Jag är inte så intresserad av när biljetterna släpps utan vilket som är första datum för linjen. Mitt intjänandeår går ut sista september och skulle gärna få in en sväng till HKG för att tjäna ihop till de sista nödvändiga statuspoängen.

Starten är ju utsatt till "i september", så jag skulle börja titta på alternativ.
 

Fredrik

Medlem
Absolut,
och därmed är jag väl egentligen också intresserad av biljettsläppsdatum. Om det inte kommer 28e så lär jag nog fundera på andra lösningar. Gärna roligare än direktflyg
 

iRobert

Medlem
Fick höra förra veckan att det är nya A330E som skall användas på HKG-rutten. Detta av ombordpersonal så ackuratessen bör tas med en nypa salt, alt helt avfärdas om man är lagd åt det hållet. :)
 

iRobert

Medlem
Enhanced. Högre MTOW, större räckvidd, lägre kostnad passagerare/flugen km osv. "Det vanliga." En vanlig A330 med ett harang av förbättringar.
 
Toppen