Senaste nytt

Vad gör ni med era amenity kits?

ACervin

Medlem
Swiss kör textil/plast på väg från ZRH (till SFO) och på hemväg plåtlåda som blir ett bra pennskrin, eller förvaring av kex på utflykt
 

rvarttinen

Medlem
Plockar ut de bra grejorna och använder dem när det passar... frun tar gärna krämer odyl., t.ex. från AF:s lilla väska kommer det en tub från Clarins. Själv har jag en tub Bliss "body butter" till händerna på jobbet ... nåja, den "snodde" jag på W och är inte från något flyg.
 

Jacob

Medlem
Jag har tre stora kassar i garderoben med amenity kits, en blandning av allt möjligt jag samlat på mig. I några amenity kits har det ingått parfym och after shave (mestadels första klass kits som har dessa) och är det bra märken så använder jag dessa. Kammar har jag också fått användning för. Någon amenity kit har jag använt som necessär i handbagaget på resor då de uppfyller alla krav som finns vid säkerhetskontrollen.

Har faktiskt haft funderingar på att skriva en artikel om amenity kits innan jag börjar rensa, vilket snart kommer behövas.
 

Bryant

Medlem
Jag samlar dessa på hög. Ett kit från TK har jag som neccesär på jobbet :). Jag har även köpt några på ebay, inte SK kit utan Eastern Airlines och sådana som jag aldrig kommer att ha en chans att flyga med.

När ni börjar donera till bättre behövande så kan ni ju tänka på mig :). Är iofs inte hemlös men flyger inte C eller F så ofta ;)
 
Toppen