Senaste nytt

Vad går er på nerverna på hotellet?

Jönsson

Medlem
Personer som står och tar för sig av frukosten och samtidigt hostar rakt ut. Just nu en skäggig fransk imbecill som hostar över hela frukostbuffén. Är ganska tolerant som person men tillslut måste jag be honom att vända sig om och täcka för munnen. Helt oförstående blick tillbaka. Sedan sätter han sig mitt emot sitt damsällskap och fortsätter hosta över henne istället.
 

Sir Lemon

Medlem
Personer som står och tar för sig av frukosten och samtidigt hostar rakt ut. Just nu en skäggig fransk imbecill som hostar över hela frukostbuffén. Är ganska tolerant som person men tillslut måste jag be honom att vända sig om och täcka för munnen. Helt oförstående blick tillbaka. Sedan sätter han sig mitt emot sitt damsällskap och fortsätter hosta över henne istället.
Sånt gör mig riktigt djävla förbannad
 

Johanna

Medlem
Jag har några nya. Att lampknappen till badrummet sitter på utsidan. Går man upp på natten så går det inte utan att lysa upp i rummet. Stör den andre som sover. Att det är ett glapp under dörren ut mot korridoren så ljus och ljud sipprar in.

Sen tycker jag att hotellrum som är byggda/renoverade i närtid bör ha USB-uttag och inte bara elkontakter
 
Toppen