Malu
Medlem
Tre i topp:
Nummer ett inträffade på OSD-ARN på 90-talet i en SF2000. Landningen på ARN skedde i full snöstorm med kraftig sidvind och planet vinglade likt en av snöflingorna ner på tvären. Men ner kom vi på något sätt...
Nummer två var en go-around i en B737, även det på ARN för ca 10 år sedan, bara ett tiotal meter ovan mark. Kaptenen meddelade att det var en annan maskin ivägen på landningsbanan. Hmmm...
Nummer tre var inflygningen till EWR med en SAS B767 för ca 15 år sedan, med riktigt kraftig turbulens och många som grät och kräktes om vart annat på raderna omkring. Kabinpersonalen var också fastspänd och vi varnades i förväg. Efter landningen pratade kaptenen lugnande och ursäktade sig en aning, men sade samtidigt att allt varit säkert och helt normalt.
Nummer ett inträffade på OSD-ARN på 90-talet i en SF2000. Landningen på ARN skedde i full snöstorm med kraftig sidvind och planet vinglade likt en av snöflingorna ner på tvären. Men ner kom vi på något sätt...
Nummer två var en go-around i en B737, även det på ARN för ca 10 år sedan, bara ett tiotal meter ovan mark. Kaptenen meddelade att det var en annan maskin ivägen på landningsbanan. Hmmm...
Nummer tre var inflygningen till EWR med en SAS B767 för ca 15 år sedan, med riktigt kraftig turbulens och många som grät och kräktes om vart annat på raderna omkring. Kabinpersonalen var också fastspänd och vi varnades i förväg. Efter landningen pratade kaptenen lugnande och ursäktade sig en aning, men sade samtidigt att allt varit säkert och helt normalt.